۱۳۸۲/۰۱/۳۰

میهمانی

مکان : منزل راننده تاکسی
حاضرین : بزرگ و آرش و راننده تاکسی با همسرانشون , محمد و گوشه گیر !
موضوع میهمانی : یک دیدار دوستانه .

مبحث : جوادیت (جواد بودن یا نبودن ؟ مساله این است !)

گوشه گیر : میدونین من خیلی به این فکر کردم که مردم آمریکا از مردم ایران جواد ترند . مثلا ...
بقیه : آخه ببین جناب گوشه گیر .
گوشه گیر : چی رو ببین اصلا شما دقت کردین که پر فروش ترین فیلم دنیا چه فیلمیه ؟ تایتانیک . خوب این یعنی همه مردم دنیا جوادن و ....
بقیه : بابا یه لحظه .
گوشه گیر : چی رو یه لحظه .....
گوشه گیر : ........................

بحث اقتصادی :

گوشه گیر : به نظر من ..........
گوشه گیر : ......................
گوشه گیر : ......................

جنگ عراق :

گوشه گیر : توی این جنگ .....
گوشه گیر : .....................

تا آخر مهمونی :

گوشه گیر : ...................
.................................

نتیجه گیری اخلا قی : حالم بهم خورد از این مهمونی !
نتیجه گیری اجتماعی : این یارو گوشه گیرو با خودتون مهمونی نبرین !
نتیجه گیری فلسفی : من حرف میزنم پس هستم !
نکته انحرافی : این یارو خیلی گوشه گیره ! نه ؟

هیچ نظری موجود نیست: